Pełny etat
Umowa o pracę
Częstochowa
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
• Wspieranie Prezesa Zarządu w realizacji codziennych obowiązków,
• Pomoc i wsparcie w ramach bieżących projektów zleconych przez przełożonego,
• Prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, wyjazdów służbowych oraz przygotowanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej tematów spotkań,
• Udział w spotkaniach biznesowych, przygotowywanie prezentacji oraz protokołowanie przebiegu spotkań,
• Sporządzanie raportów, sprawozdań, analiz i prezentacji,
• Koordynacja spotkań biznesowych, telekonferencji i wideokonferencji – przygotowywanie agendy, listy uczestników oraz niezbędnych materiałów,
• Nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów,
• Zapewnienie sprawnej komunikacji wewnętrznej w firmie.
Od kandydatów oczekujemy:
• Wykształcenia wyższego z zakresu Prawa i Administracji – mile widziane,
• Doświadczenie na stanowisku Sekretarka/ Sekretarz,
• Znajomości języka angielskiego,
• Biegłej obsługi komputera i programu Microsoft Office oraz urządzeń biurowych
Więcej informacji pod nr. tel. 663 750 534