Pełny etat
Umowa o pracę
Częstochowa
Opis stanowiska:
- Profesjonalna obsługa Klientów zgodnie ze standardami firmy (odbieranie telefonów, odpisywanie na wiadomości, przyjmowanie zamówień telefonicznych, udzielanie informacji o asortymencie oraz statusach zamówień);
- Obsługa programu kurierskiego oraz Poczty Polskiej (nadawanie przesyłek);
- Obsługa programu Subiekt, popularnych serwisów aukcyjnych (w tym Menadżer Allegro, Amazon,eBay);
- Tworzenie list zamówień do przygotowania na magazynie;
- Sprawdzanie poprawności przygotowanych zamówień;
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie;
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale obsługi klienta/sprzedaży lub call center;
- Biegła obsługa komputera, w tym również dobra znajomość pakietu MS Office;
- Motywacja i zapał do pracy;
- Komunikatywność i otwartość;
- Doskonała umiejętność organizacji pracy pod presją czasu;
- Zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych zadań;
- Zdolność koncentracji i podzielność uwagi;
- Punktualność;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Więcej informacji pod nr. tel. 663 750 534